Rubber boots on a sunny day



 



Wstaje rano, wyglądam za okno, znów szaro. Spoglądam na zegarek 9:00, o nie pora wstawać! Biegnę do kuchni szybko coś zjeść. Po śniadaniu idę do pokoju, otwieram szafę i myślę co tu by dziś na siebie włożyć? W głowie mętlik! Pogoda w kratkę, pochmurno, gdzieś tam się przejaśnia. Wczoraj było chłodno i padało, w takim razie dziś będzie czarny płaszcz i kalosze :)





W radiu nadają, że dziś w południe będzie słonecznie, a jeszcze przed chwilą byłam z psami na spacerze i złapała mnie mżawka. Hmm. Ciekawe, czy mówią prawdę i rzeczywiście będzie ładnie? Oby! Wychodząc szybko zamieniłam czarny płaszcz na bordową marynarkę, która wisiała na przedpokoju :)


Razem z Konradem wybraliśmy się do parku na zdjęcia. Z każdą chwilą było coraz cieplej i cieplej, a słońce raziło po oczach. Byłam z siebie dumna, że w ostatniej chwili zamieniłam płaszcz na marynarkę.


W mojej stylizacji połączyłam czarne kalosze Hunter z bordową marynarką z Pull&Bear. Czarne rurki pochodzą z mojego ulubionego sklepu Pieces. Białe elementy na koszulce i torebce rozświetlają całość.


Na tygodniu było pochmurnie i pogoda skłoniła mnie do zakupu jakiś gumiaków. Po szkole, gdy miałam trochę więcej czasu wybrałam się na mały shopping. Postawiłam na klasyczne czarne Huntery.




34 komentarze:

  1. fantastyczna marynarka i koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka i torebka super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz rewelacyjnie, marynarka skradła moje serduszko :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!
    moim zdaniem kalosze w stylizacji eleganckiej (albo dość eleganckiej!) to świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też pogoda taka sobie, śliczna stylizacja ;)
    U mnie nowy post : http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja!
    Marynarka podbiła moje serce.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja : ) Najbardziej podoba mi się torebka ;)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie czyta się Twojego bloga :)
    Obserwuję i zapraszam :3
    http://styleecaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne masz te kalosze! :)
    w ogóle rewelacyjnie wyglądasz- wszystko do siebie idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna stylizacja, zakochalam sie w hunterach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja, kocham kalosze, a żakiet jest w moim ulubionym kolorze! *.* cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz !
    obserwuje ;)

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalosze <3!
    Pięknie kochana!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, kalosze! ja muszę swoje wyciągnąć z szafy, bo o nich zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna marynarka i kalosze! Jak patrzę na Ciebie w tym zestawie to przychodzi mi na myśl styl angielskiej arystokracji :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładnie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja! Ta marynarka jest świetna ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też by się przydały teraz kaloszki, bo pogoda coś niezbyt wiosenna, bardziej jesienną deszczówkę przypomina grrrrr :/
    Marynarka jest świetna i ma bardzo ładny, stylowy kolor, sama dumnie bym nosiła :) :)
    Super zestaw, stylowy, ale nie przekombinowany, jak to bywa na większości blogów :)

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wyglądasz! Najbardziej podoba mi się koszulka ;33
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczególnie podobają mi się marynarka i torebka ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja. Marynarka jest genialna :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna marynarka :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie zestawione huntery! Zawsze poszukuję inspiracji, bo też ich używam i jestem ich fanką. No, moze z wyjątkiem chwil (długich, za długich), kiedy się meczę ze ściąganiem. Czy te Twoje też tak cieżko sie zdejmują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANONIMOWY1 marca 2016 00:16 Takich butów nie ściągaj sama.

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"