This is the end, finally free



    


Już jutro zakończenie roku szkolnego. W sumie od dwóch tygodni nie miałam żadnych lekcji, bo jak wiecie chodziłam na kurs z Amadeusa, a od tego tygodnia zaczął mi się staż. Myślałam i myślę, że się czegoś nauczę, albo poszerzę swoją wiedzę w kierunku turystyki, ale nic z tego. Siedzę kilka godzin przed komputerem i segreguje dane, pliki i wypełniam formularze. Nie przepadam za pracą biurową, wolę robić coś bardziej kreatywnego z  czego będe mieć satysfakcje.


Pogoda na dworze mnie wykańcza, wczoraj z Konradem wybraliśmy się na zdjęcia. Wreszcie znaleźliśmy ten wspólny czas, bo albo ja zajęta, albo on zajęty. ah. Na dworzu było szaro buro i ponuro, więc efekty takie są jakie są, jesteśmy średnio zadowoleni. Zdjęcia ciemne, słońca praktycznie nie było, a ja ubrałam krótkie spodenki i dziś jestem chora. haha cała Paula !


Mam nadzieję, że będzie coraz cieplej i cieplej a ja szybko wrócę do zdrowia. W dzisiejszej stylizacji mam na sobie koszulkę z hasztagiem z Vero Mody, klasyczne czerwone tenisówki Vans, kurtko-parkę Laury Ashley.



pst!  Na mim blogu w górnym pasku powstała zakładka sprzedam
ale jeszcze przez jakiś czas będzie nieaktywna. Zapraszam wkrótce :)

30 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulkę masz po prostu świetną!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny outfiy. ♥ Pięknie wyglądasz. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety pogoda wcale nie przypomina nam o wakacjach ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :) lubię takie luźne stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylówa :)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz ;)

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja również nie lubię pracy biurowej!
    Pięknie zdjęcia kochana!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia nie są aż takie złe
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny outfit :)

    babes19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i fajny outfit. Jesteś bardzo fotogeniczna.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przepadam za pracą biurową, jak dla mnie jest strasznie nudna :(
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz! :) http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz świetnie, mam nadzieje że szybko
    wrócisz do zdrowia i że słońce znowu wyjdzie :)
    świetne zdjęcia, jesteś śliczna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia nie wyszły aż tak źlee :) ale super , że już wakacje ^^
    ♥Maddie(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Bardzo fajnie to wszystko wygląda. Ale... moim zdaniem ta bluza nie była tu potrzebna. Wszystko poza tym - perfekcyjne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post z nową stylizacją!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Widzę, że to było duże poświęcenie, ale opłaciło się - cudne zdjęcia! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A uwielbiam taką pogodę, bo zdjęcia maja wtedy taki tajemniczy klimat. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  20. te wakacje musza byc swietne! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałych wakacji! :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"